Despre noi

Din căutarea simplităţii, a bucuriei, a micilor plăceri & a unui simplu moment a luat naștere dintr-o pasiune ”felia” care avea să ajungă un statement a perseverenţei și seriozităţii cu care ne tratăm produsele.

Ideea primei felii a pornit în 2017, de la gustul consacrat de cheesecake american, bazat pe cremă de brânză, lucru care pe atunci nu era de găsit prin ţară.

 

De la prima reţetă împrumutată de pe Pinterest și perfecţionată în bucătăria de acasă timp de 6 luni, până la cele peste 60 de sortimente proprii de cheesecake concepute în laboratorul nostru a fost un drum lung care a trecut repede, compus din 2 locaţii, o fabrică, zeci de angajaţi și titlul de Furnizori oficiali ai Casei Regale a României.

Misiunea noastră este să propunem diversitate în simplitate prin varietatea de arome, texturi și gusturi cu care se identifică cheesecake-ul.

 

Ne dorim ca The Cheesecake House să ofere tuturor dorinţa de aprofundare a bucuriei prin lucruri simple, aparent mărunte, însă cu potenţial mare de transformare, precum un cheesecake, un răsărit, un zâmbet. Lucruri care par mici, dar care aduc bucurie în viaţa noastră, de aceea motto-ul nostru e Find joy in the simple.

The Cheesecake House își propune să aducă la zi, să ”upgradeze” ideea de desert și relaţia dintre acesta și viaţa de zi cu zi a oamenilor.

The Cheesecake House oferă o modalitate contemporană de raportare la ideea de dulce: cheesecake-ul.

După ce cofetăria s-a dovedit a fi un real succes, în 2019 am începutul procesul de a deveni Furnizori ai Casei Regale a României, proces care a durat până în octombrie 2020, când ne-a fost oferită titulatura de însăși Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei române.

 

La finele anului 2023 Majestatea Sa ne-a consemnat prelungirea titulaturii de Furnizori oficiali ai Casei Regale a României pentru încă 3 ani, fiind de asemenea singurii furnizori pe partea de cofetărie.

Pregătim totul cu atenţie până la ultimul element dulce pus pe cheesecake, dar ceea ce oferă desertului aura specială este tehnica și ingredientele folosite în prepararea acestuia. Folosim ce e mai bun de la natură și alegem de fiecare dată ingrediente naturale, pe care le mixăm cu grijă și le coacem la temperatura potrivită pentru a crea dulcea cupolă de arome, culori, texturi și ingrediente.

Produsele noastre sunt evident lucrul care ne reprezintă cel mai bine, iar cum spuneam, a propune diversitate în simplitate e parte din misiunea noastră.

În vitrinele noastre sunt mereu 12 sortimente de cheesecake, pe lângă produse adiacente, precum Pavlove, Cookies și Bread-uri făcute de noi.

 

În fiecare lună avem un produs vedetă, Joy Of The Month, care stă în vitrină pentru toată luna, un sortiment nou, inedit care spune o poveste și e creat având în minte perioada anului în care ne aflăm.

 

Săptămânal introducem și Taste Of The Week, sortimente îndrăgite de toată lumea precum Strawberry Chocolate Cheesecake, Pistachio sau Apricot și lista continuă.

 

Toate acestea sunt alese după sezonalitate, folosind la bază produse de sezon din respect faţă de clienţi, pentru a păstra preţurile decente și pentru a minimiza risipa.

 

În vitrinele noastre sunt mereu 12 sortimente de cheesecake, pe lângă produse adiacente, precum Pavlove, Cookies și Bread-uri făcute de noi.

 

În fiecare lună avem un produs vedetă, Joy Of The Month, care stă în vitrină pentru toată luna, un sortiment nou, inedit care spune o poveste și e creat având în minte perioada anului în care ne aflăm.

 

Săptămânal introducem și Taste Of The Week, sortimente îndrăgite de toată lumea precum Strawberry Chocolate Cheesecake, Pistachio sau Apricot și lista continuă.

 

Toate acestea sunt alese după sezonalitate, folosind la bază produse de sezon din respect faţă de clienţi, pentru a păstra preţurile decente și pentru a minimiza risipa.

 

În anii ce au trecut am trecut la un nou laborator, de 200 de metri pătraţi în care lucrează 10 angajaţi și care are capacitate de producţie de 200 de cheesecake-uri / zi

Laboratorul este echipat cu aparatură profesională de ultimă generaţie și deservește momentan 2 locaţii proprii plus alte 15 restaurante partenere pentru care oferim partea de Cheesecake.

 

Produsele care ies din laboratorul nostru au termen de valabilitate oferit de către DSV.

 

Preconizăm o creștere a cifrei de afaceri de 30% în Cluj în următorul an și una de 10% în Târgu-Mureș.

În 2022 am început procesul de rebranding, renovând cofetăria din Târgu-Mureș pentru a o aduce cât mai aproape de direcţia actuală.

În 2023 am investit peste 200.000€ în deschiderea cofetăriei din Cluj și peste 300.000€ în modernizarea laboratorului.

 

În următorii 3 ani avem în plan construirea unei fabrici proprii cu linie de producţie.

În 2021 am început să lucrăm cu Frenchwise pentru a dezvolta un plan de francizare . Astfel împreună am creat manualele de francizare, ne-am eficientizat procesele din cofetării și din laborator cât și procesele administrative și birocratice.